مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-20فناوري

زنجیره قاچاق فیلم ها قطع می شود؟/ بررسی احتمال سازمان یافته بودن!


با عرضه نسخه باکیفیت فیلم های «بی رویا» و «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» در شبکه های اجتماعی، تعداد فیلم های شاخص قاچاق شده در فضای مجازی در یک سال گذشته به عدد 6 رسید.

- با عرضه نسخه باکیفیت فیلم های بی رویا و ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا در شبکه های اجتماعی، تعداد فیلم های شاخص قاچاق شده در فضای مجازی در یک سال گذشته به عدد 6 رسید.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- زهرا منصوری: همین الان هم اگر عنوان قاچاق فیلم را در موتورهای جستجوگر سرچ کنید، با تصاویری از سی دی ها و دی وی دی هایی مواجه می شوید که زمانی با کشف باندهای بزرگ عرضه غیررسمی فیلم های قانونی، ضبط و امحا می شد.

قربانیان اصلی این دست شبکه های قاچاق محصولات فرهنگی فیلم هایی بودند که یا در اوج فروش در گیشه و یا حتی پیش از راهیابی به چرخه اکران عمومی، ناگهان به صورت گسترده نسخه ای از آن ها در اختیار مخاطبان قرار می گرفت و طبیعتاً سرمایه گذار و تهیه کننده فیلم به واسطه ضربه به فرآیند فروش فیلم، با ضررهای مالی کلان مواجه می شدند.

در مقطعی از دهه 80 حتی کار به جایی رسید که گروهی از صاحبان آثار برای فیلم های خود مجلس ختم برگزار کردند تا نسبت به نبود نظارت و مقابله با شبکه های قاچاق، اعتراض کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره قاچاق فیلم ها قطع می شود؟/ بررسی احتمال سازمان یافته بودن!

زنجیره قاچاق فیلم ها قطع می شود؟/ بررسی احتمال سازمان یافته بودن!